این همه به خود رسیدن ، این همه خرید کردن ، این همه شلوغی
فقط برای یک ثانیه که اون توپ تو تلویزیون بترکه و اعلام کنه عید شده :|
چرا واقعا ؟! :))
از خستگی نای نوشتنم ندارم ولی کمم نمیارم همچنان پا برجام :دی
سال نود و پنج . . . واقعا حرفی دربارش ندارم ، سال بدی بود در کل
نود و شش جان تو خوب باش لطفا :)
خیلی حرف دارم ولی واقعا نمیتونم هنوز تلگرام و اینستاگرام مونده : دی
سر فرصت بقیه حرفامم میزنم ;)
عیدتون مبارک :)
151...ما را در سایت 151 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46