چهار ماه تمام دنبال کار میگشتم
هر روز روزنامه و سایت های کار یابی رو شخم میزدم ولی دریغ ...
بعد فهمیدم اوج افتضاحی جامعه در چه حد ِ :|
خلاصه چند جاهم رفتیم یه مدت آزمایشی و هر کدوم به دلیلی نشد
ولی چیزی که من این مدت فهمیدم این بود که :
تا حالا باد خوردیم دیگه نمیتونیم خاک بخوریم :)))
این شد که بیخیال کار کردن شدیم و تصمیم گرفتیم روزهامونو در راستای
هدف های خفن مون بسازیم و قدم به جلو برداریم و باهمین یه ذره نون سر کنیم :))
والا :/
+ خدایی وقتی باید پیانو تمرین کنی ، تئوری بخونی ، کلاس زبان بری کی وقت میکنی کار کنی آخه ؟!
+ وای خدا هر ثانیه ی زندگیم به فکر رؤیاهای خفنم :|
+ شِت و تامام .
151...ما را در سایت 151 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58