سلامتی خودت ، لبخند خودت ، آرامش خودت ...
اگر این ها رو داشته باشی میتونی برای بقیه هم بسازی
اینا چیزایی ِ که دائم تو گوش همه میخونم
امّا از امروز صبح دارم دائم تو گوش خودم میخونم اینو
پس رفتم یه دوش گرفتم اومدم یه کاپوچینو خوردم
و گفتم به ....
آره همون بی ادبیه ولی لازمه گاهی بگی به خودت :)))
151...ما را در سایت 151 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56