156

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

شب تولدمه برنامه خاصی نداریم ...

مثل همیشه ست ، ولی یه چیزیش با سال های قبل خیلی زیاد فرق داره ،

اونم اینکه :

اصلا هیچ هیجانی ندارم براش ، هیچ فرقی نداره انگار با روزهای دیگه ام

سال های پیش کلی خوشحال بودم هیجان داشتم کلی منتظر تبریک بودم

کلی منتظر کادو و برنامه های خفن ... حتی هر سال به اینکه کی اول تبریک میگه

و یادش مونده توجه میکردم ... امسال ؟ هیچی ، هیچی ، هیچی ...

هرسال دلگیر تر از سال قبل ...

نه اینکه ناراحت باشم یا غم داشته باشم ، نه ...

ولی دلگیره خیلی دلگیر ...!

+ نترس ، یادم میمونه که امسال هم مثل همیشه اولین نفر تبریک گفتی ،

مرسی زیاد دیوونه ، شرمندتم :)

+ همه ی ادما تنهان ، همه ...!

+ ولی من ناشکری نمیکنم ،

بازم شکر بودن تک تک تون رو چه همین بغل گوشم ، چه کیلومترها اونورتر :)

151...

ما را در سایت 151 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 22:45

صفحه بندی