مثل همیشه ست ، ولی یه چیزیش با سال های قبل خیلی زیاد فرق داره ،
اونم اینکه :
اصلا هیچ هیجانی ندارم براش ، هیچ فرقی نداره انگار با روزهای دیگه ام
سال های پیش کلی خوشحال بودم هیجان داشتم کلی منتظر تبریک بودم
کلی منتظر کادو و برنامه های خفن ... حتی هر سال به اینکه کی اول تبریک میگه
و یادش مونده توجه میکردم ... امسال ؟ هیچی ، هیچی ، هیچی ...
هرسال دلگیر تر از سال قبل ...
نه اینکه ناراحت باشم یا غم داشته باشم ، نه ...
ولی دلگیره خیلی دلگیر ...!
+ نترس ، یادم میمونه که امسال هم مثل همیشه اولین نفر تبریک گفتی ،
مرسی زیاد دیوونه ، شرمندتم :)
+ همه ی ادما تنهان ، همه ...!
+ ولی من ناشکری نمیکنم ،
بازم شکر بودن تک تک تون رو چه همین بغل گوشم ، چه کیلومترها اونورتر :)
151...ما را در سایت 151 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46